Βασίλης Χαραλαμπόπουλος: Σπάραξε για τον πατέρα του στον τηλεοπτικό αέρα-«Νιώθεις την απουσία και μετά από ένα διάστημα την απώλεια»
Σε ιδιαίτερα συγκινησιακό κλίμα, ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος μίλησε για την πρόσφατη απώλεια του πατέρα του, αλλά και για τις σκέψεις του γύρω από τη ζωή, τη δουλειά και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σήμερα οι νέοι.
Ο γνωστός ηθοποιός εξήγησε πως δεν επιλέγει συχνά να δίνει συνεντεύξεις, καθώς θεωρεί ότι πολλές φορές επαναλαμβάνει πράγματα που έχει ήδη πει. Παράλληλα, υπογράμμισε πως η τηλεόραση αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες αγάπες του, αφού μέσω αυτής έγινε γνωστός και αγαπήθηκε από το κοινό.
Βασίλης Χαραλαμπόπουλος: «Η παρακαταθήκη που μου άφησε ο πατέρας μου…»
Καλεσμένος στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι», ο ηθοποιός αναφέρθηκε στον πατέρα του, ο οποίος έφυγε πρόσφατα από τη ζωή, εξηγώντας γιατί ένιωσε την ανάγκη να μιλήσει δημόσια για εκείνον.
«Συνήθως δεν βγάζω προς τα έξω την προσωπική μου ζωή, η περίπτωση του πατέρα μου ήταν κάτι το οποίο είχα πολλή ανάγκη. Η παρακαταθήκη που μου άφησε ήταν το ότι δεν χρειάζεται να κυνηγάς σαν λυσσασμένος να αποδείξεις το τι είσαι, ότι μπορείς με την αγάπη που έχεις για τα πράγματα και τους ανθρώπους, να έχεις μία ιδιαίτερη αξία στον κόσμο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Μιλώντας για το πένθος και τη διαχείριση της απώλειας, παραδέχθηκε πως η διαδικασία είναι ιδιαίτερα δύσκολη, ειδικά όσο περνά ο χρόνος.
«Ας πούμε κάτι άλλο γιατί είναι πολύ φρέσκο. Πρώτα νιώθεις την απουσία και μετά από ένα διάστημα την απώλεια, μετά είναι πιο δύσκολο», είπε.
Ο Βασίλης Χαραλαμπόπουλος αναφέρθηκε επίσης στη μεγάλη του αγάπη για τα σκυλιά, επισημαίνοντας πως δεν τα θεωρεί ιδιοκτησία των ανθρώπων. Παράλληλα, μίλησε για τη σχέση του με την υποκριτική και τον τρόπο με τον οποίο η δουλειά του τον βοηθά να διαχειρίζεται δύσκολες καταστάσεις.
«Είμαι πολύ τυχερός και ευλογημένος που κάνω αυτή τη δουλειά, γιατί μπορώ σε δύσκολες καταστάσεις να χάνομαι, να είμαι κάποιος άλλος. Είναι και ψυχοθεραπευτικό για μένα, αλλά και η διέξοδός μου», δήλωσε.
«Πιστεύω ότι τώρα ζούμε σε μία περίεργη εποχή»
Ο ηθοποιός στάθηκε ιδιαίτερα στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι νέοι άνθρωποι σήμερα, επισημαίνοντας πως η εποχή χαρακτηρίζεται από έλλειψη προοπτικής και αισιοδοξίας.
«Κάθε εποχή έχει τις δυσκολίες της. Πιστεύω ότι τώρα ζούμε σε μία περίεργη εποχή, που έχει ιδιαίτερες δυσκολίες για όλους μας, αλλά κυρίως για τους νέους, γιατί είναι σαν να έχει χαθεί η ελπίδα, σαν να είναι όλα fast food. Το χειρότερο πράγμα που νιώθω ότι περνάνε τα νεότερα παιδιά είναι ότι δεν βλέπουν φως στο τούνελ», σημείωσε.
Απευθυνόμενος στους νέους, έδωσε τη δική του συμβουλή για το πώς πρέπει να αντιμετωπίζουν τα όνειρα και τις φιλοδοξίες τους.
«Η μόνη συμβουλή που θα μπορούσα να δώσω είναι όποιο πράγμα γουστάρουν στη ζωή τους να το κυνηγήσουν μέχρι αηδίας», τόνισε.
Ο ίδιος αποκάλυψε ακόμη πως είχε θέσει ένα προσωπικό χρονικό όριο στον εαυτό του, μέχρι την ηλικία των 30 ετών, προκειμένου να καταφέρει να βιοπορίζεται από την υποκριτική. Παράλληλα, χαρακτήρισε τη σειρά «Εγκλήματα» ως το σημαντικότερο σημείο καμπής στην επαγγελματική του πορεία.
«Αγαπώ την τηλεόραση, μου έδωσε την ευκαιρία να με γνωρίσει και να με αγαπήσει ο κόσμος. Προσπαθώ να την τιμώ με τις καλύτερες δουλειές που μου έρχονται ως προτάσεις και να μην τη δω ως δουλειά», κατέληξε.













