Ανθή Βούλγαρη: Εσπευσμένα στα επείγοντα-Τι συμβαίνει με την υγεία της; (Video)

Μια απρόσμενη περιπέτεια με την υγεία της αποκάλυψε η Ανθή Βούλγαρη το πρωί της Τετάρτης μέσα από την εκπομπή «Κοινωνία Ώρα Mega», περιγράφοντας την έντονη αλλεργική αντίδραση που την ταλαιπώρησε και την αναζήτηση ιατρικής βοήθειας που ακολούθησε.

Η δημοσιογράφος εξήγησε ότι τα πρώτα συμπτώματα εμφανίστηκαν λίγο μετά το τέλος της εκπομπής, όταν παρατήρησε εξανθήματα σε ολόκληρο το σώμα της. Η ξαφνική αυτή εικόνα την ανησύχησε, καθώς φοβήθηκε πως επρόκειτο για σοβαρή αλλεργική αντίδραση.

«Κάτι με πείραξε χθες. Κάτι με τσίμπησε, κάτι έφαγα… Βγάζω σπυράκια σε όλο μου το σώμα και σκέφτομαι ότι έπαθα αλλεργικό σοκ», ανέφερε χαρακτηριστικά, περιγράφοντας τα όσα βίωσε.

Στη συνέχεια, η Ανθή Βούλγαρη μίλησε για τη δυσκολία που αντιμετώπισε στην προσπάθειά της να βρει άμεσα εξειδικευμένο γιατρό. Αρχικά απευθύνθηκε στο Κέντρο Υγείας Κορωπίου, όπου ενημερώθηκε ότι χρειαζόταν εξέταση από δερματολόγο. Έπειτα κατευθύνθηκε στο Νοσοκομείο «Ανδρέας Συγγρός», ωστόσο η μεγάλη αναμονή την οδήγησε τελικά σε ιδιώτη γιατρό στη Νέα Σμύρνη.


«Πήγα στο Συγγρός, έκανα 40 λεπτά να φτάσω και απ’ έξω περίμεναν περίπου 30 άτομα. Τελικά βρήκα έναν γιατρό στη Νέα Σμύρνη και πήγα», είπε.

Μετά την ιατρική αξιολόγηση διαπιστώθηκε ότι επρόκειτο για αλλεργική αντίδραση, χωρίς να έχει εντοπιστεί με βεβαιότητα η αιτία που την προκάλεσε. Η ίδια ανέφερε ότι είχε καταναλώσει διάφορες τροφές, όπως αυγά, φράουλες και σοκολάτα, ενώ δεν απέκλεισε ακόμη και το ενδεχόμενο κάποιου τσιμπήματος εντόμου, σχολιάζοντας με χιούμορ: «Λες να με τσίμπησε καμία αράχνη;».

Παρά την αναστάτωση, η κατάσταση της υγείας της δεν προκαλεί ανησυχία. Οι γιατροί της συνέστησαν ξεκούραση και αποχή από τις επαγγελματικές της υποχρεώσεις για περίπου μία εβδομάδα, προκειμένου να αναρρώσει πλήρως.

Η δημοσιογράφος δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στα προβλήματα πρόσβασης στις υπηρεσίες υγείας, τονίζοντας πως η προσωπική της εμπειρία αναδεικνύει ένα ευρύτερο ζήτημα που αντιμετωπίζουν καθημερινά πολλοί πολίτες.

«Το θέμα δεν είμαι εγώ. Το θέμα είναι ότι δεν γίνεται να μην υπάρχει ένα νοσοκομείο κανονικό και να τρέχεις από κέντρο υγείας σε κέντρο υγείας», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Σήμερα, η Ανθή Βούλγαρη ακολουθεί πιστά τις οδηγίες των γιατρών και αναρρώνει στο σπίτι της, με την περιπέτεια αυτή να έχει πλέον περάσει χωρίς περαιτέρω επιπλοκές.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ