Την άλλη Κυριακή το μνημόσυνο για τα σαράντα της Γωγώς: Η σκληρή εντολή του Δέλλα στις τηλεοπτικές κάμερες και το στάρι που θα φτιάξει ο ίδιος στο Μεσολόγγι
Σαράντα ημέρες συμπληρώνονται από τον θάνατο της Γωγώς Μαστροκώστα, της γυναίκας που πάλεψε με αξιοπρέπεια για χρόνια απέναντι στην ασθένεια και άφησε πίσω της ένα τεράστιο κενό στην οικογένειά της και σε όσους την αγάπησαν. Την επόμενη Κυριακή, συγγενείς και λίγοι στενοί φίλοι θα συγκεντρωθούν στο Μεσολόγγι για να τελέσουν το μνημόσυνο της αγαπημένης τους Γωγώς, στον τόπο που πλέον αποτελεί την τελευταία της κατοικία. Η Γωγώ Μαστροκώστα έφυγε από τη ζωή έπειτα από πολυετή μάχη με τον καρκίνο και κηδεύτηκε στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, σύμφωνα με την επιθυμία της οικογένειας.

Από την πρώτη στιγμή μετά την απώλειά της, ο Τραϊανός Δέλλας κράτησε χαμηλούς τόνους, επιλέγοντας να βιώσει το πένθος του μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Την ίδια στάση θέλει να κρατήσει και στο μνημόσυνο των σαράντα ημερών.
Αυστηρό μήνυμα: «Χωρίς κάμερες και δημοσιότητα»
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο παλαίμαχος διεθνής ποδοσφαιριστής έχει δώσει σαφή εντολή να μην υπάρξει τηλεοπτική κάλυψη της τελετής. Δεν επιθυμεί κάμερες, δηλώσεις ή εικόνες από μια τόσο προσωπική και ιερή στιγμή για την οικογένειά του.Η επιθυμία του είναι το μνημόσυνο να πραγματοποιηθεί σε κλίμα ηρεμίας, προσευχής και βαθιάς συγκίνησης, με μοναδική παρουσία ανθρώπων που στάθηκαν πραγματικά δίπλα στη Γωγώ όλα αυτά τα χρόνια. Ο ίδιος θεωρεί πως η μνήμη της συζύγου του δεν χρειάζεται δημόσια προβολή, αλλά σεβασμό και σιωπή.

Άλλωστε, από την ημέρα της κηδείας, η οικογένεια είχε δείξει ότι προτεραιότητά της ήταν η διακριτικότητα, ζητώντας οι δύσκολες αυτές στιγμές να αντιμετωπιστούν με αξιοπρέπεια και χωρίς υπερβολές.
Το στάρι που θα ετοιμάσει μόνος του
Ιδιαίτερο συμβολισμό έχει και μια ακόμη απόφαση του Τραϊανού Δέλλα. Άνθρωποι που γνωρίζουν καλά την οικογένεια αναφέρουν πως ο ίδιος θέλησε προσωπικά να αναλάβει την προετοιμασία του σταριού για το μνημόσυνο.

Όσοι τον γνωρίζουν κάνουν λόγο για έναν άνθρωπο με βαθιά πίστη, που τα τελευταία χρόνια έχει έρθει ακόμη πιο κοντά στην Εκκλησία, επισκέπτεται συχνά μοναστήρια και βρίσκει δύναμη μέσα από την προσευχή. Για εκείνον, η παρασκευή των κολλύβων δεν είναι μια απλή διαδικασία, αλλά μια πράξη αγάπης, τιμής και πνευματικής προσφοράς προς τη γυναίκα που στάθηκε συνοδοιπόρος του για περισσότερες από δύο δεκαετίες.

Με κάθε κόκκο σταριού θέλει να εκφράσει την ευγνωμοσύνη, την αγάπη και τον σεβασμό που ένιωθε για τη Γωγώ. Είναι ένας προσωπικός αποχαιρετισμός, μια σιωπηλή υπόσχεση πως η μνήμη της θα παραμείνει ζωντανή μέσα στην καρδιά του και στην καρδιά της κόρης τους, Βικτώριας.

Το μνημόσυνο της επόμενης Κυριακής δεν θα είναι μια κοσμική εκδήλωση. Θα είναι μια οικογενειακή προσευχή, γεμάτη συγκίνηση, δάκρυα και αναμνήσεις. Εκεί όπου ο Τραϊανός Δέλλας, η κόρη τους, οι συγγενείς και οι ελάχιστοι άνθρωποι του στενού τους κύκλου θα ανάψουν ένα κερί, θα προσευχηθούν για την ανάπαυση της ψυχής της και θα κρατήσουν ζωντανή την παρουσία της μέσα από τις ιστορίες, τα χαμόγελα και τις στιγμές που τους χάρισε. Γιατί για εκείνους, η Γωγώ μπορεί να έφυγε από τη ζωή, όμως δεν θα φύγει ποτέ από την καρδιά τους.













