Φαίη Σκορδά: Σπάραξε στο κλάμα στο φινάλε της εκπομπής-Το ευχαριστώ, η υπόσχεση & το αντίο στο κοινό

Με λόγια γεμάτα συγκίνηση, ευγνωμοσύνη και αισιοδοξία έπεσε η αυλαία του «Buongiorno», με τη Φαίη Σκορδά να αποχαιρετά το τηλεοπτικό κοινό και τους συνεργάτες της στο τελευταίο επεισόδιο της εκπομπής.

Η παρουσιάστρια έκανε έναν σύντομο απολογισμό της φετινής πορείας, ευχαριστώντας όλους όσοι βρέθηκαν στο πλευρό της, τόσο μπροστά όσο και πίσω από τις κάμερες, ενώ δεν παρέλειψε να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της προς τους τηλεθεατές που την υποδέχονταν καθημερινά στα σπίτια τους.

Στην τελευταία της τοποθέτηση, η Φαίη Σκορδά αναφέρθηκε με ιδιαίτερη θέρμη στη συνεργασία της με το MEGA, ευχαριστώντας τη διοίκηση, τους τεχνικούς, τη συντακτική ομάδα και όλους τους εργαζόμενους του σταθμού για τη στήριξη και την εμπιστοσύνη που της έδειξαν καθ’ όλη τη διάρκεια της εκπομπής.


«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν ολοκληρώνεται με ένα αντίο προς το κοινό που μας άνοιξε το σπίτι του. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους εσάς που μας επιλέγατε καθημερινά, στους ανθρώπους πίσω από τις κάμερες, στους τεχνικούς, σε όλα τα τμήματα του MEGA, στη συντακτική ομάδα και φυσικά στη διοίκηση του σταθμού και τον πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη, για την εμπιστοσύνη και την υπέροχη συνεργασία», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Κλείνοντας, η παρουσιάστρια επέλεξε να αποχαιρετήσει το κοινό με χαμόγελο, στέλνοντας ένα αισιόδοξο μήνυμα. «Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω με ένα χαμόγελο, γιατί ξέρω πως όσοι μας παρακολουθείτε νιώθετε αυτή την παρέα. Όλοι έχουμε τις δυσκολίες μας και δεν χρειάζεται να επιβαρύνουμε περισσότερο τον κόσμο. Να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι. Σας αγαπώ, σας ευχαριστώ. Γεια σας και χαράς σας! Buongiorno!», είπε εμφανώς συγκινημένη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ