Ο Μπισμπίκης για πρώτη φορά μιλάει για τον αληθινό του εαυτό: «Ξεφτιλίζομαι, κάνω ό,τι μου έρθει στο κεφάλι. Η Δέσποινα παλεύει με…»
Αφοπλιστικά ειλικρινής εμφανίστηκε ο Βασίλης Μπισμπίκης στη διαδικτυακή εκπομπή Faces της Εύης Φραγκάκη, μιλώντας για τη δημοσιότητα, την έντονη κριτική που δέχεται, αλλά και τη σχέση του με τη Δέσποινα Βανδή.
Ο γνωστός ηθοποιός ξεκαθάρισε πως δεν σκοπεύει να αλλάξει τον χαρακτήρα ή τη συμπεριφορά του για να γίνει αρεστός στο κοινό, τονίζοντας ότι δεν τον επηρεάζουν τα αρνητικά σχόλια. Όπως είπε, συνεχίζει να ζει και να εκφράζεται αυθόρμητα, χωρίς να προσαρμόζει τη ζωή του στις κάμερες και στα κινητά που καταγράφουν κάθε του κίνηση.
«Δεν θα σταματήσω να είμαι ο εαυτός μου επειδή κάποιοι σηκώνουν ένα κινητό για να δείξουν τις ζωές των άλλων», ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως δεν έχει συζητήσει ποτέ με τη Δέσποινα Βανδή για το πώς θα πρέπει να συμπεριφέρονται όταν βρίσκονται σε δημόσιους χώρους.
Παράλληλα, άσκησε έντονη κριτική στον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η τηλεόραση, υποστηρίζοντας ότι προβάλλει μόνο τα αρνητικά στοιχεία ενός ανθρώπου, ενώ αγνοεί όσα θετικά έχει κάνει. Αναφέρθηκε μάλιστα και στο τροχαίο ατύχημα στο οποίο είχε εμπλακεί, λέγοντας πως ήταν ένα λάθος που το πλήρωσε ακριβά, χωρίς ευτυχώς να υπάρξουν θύματα.
Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η αναφορά του στη Δέσποινα Βανδή, για την οποία μίλησε με λόγια γεμάτα αγάπη. Ο Βασίλης Μπισμπίκης αποκάλυψε ότι η τραγουδίστρια στέκεται δίπλα του, αποδεχόμενη ακόμη και τις αδυναμίες του.
«Τη Δέσποινα την αγαπάω πάρα πολύ. Με αγαπάει και παλεύει με τα ελαττώματά μου. Πολλές φορές νιώθω λίγος μέσα στην καθημερινότητα και τώρα έχω τη δύναμη να της το λέω. Μου δίνει τη δυνατότητα να είμαι αδύναμος. Εγώ δίνομαι 100% για τον άνθρωπό μου», εξομολογήθηκε, αποκαλύπτοντας μια πιο ευάλωτη πλευρά του χαρακτήρα του.













