Γιατί δεν παίρνει εξιτήριο η Μάρω Κοντού: Η σιωπή των γιατρών και η αλήθεια που της κρύβουν

Η Μάρω Κοντού συνεχίζει να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο «Αττικόν», μετά το ατύχημα που είχε στο σπίτι της, όταν γλίστρησε και έπεσε. Παρότι αρχικά υπήρξε έντονη ανησυχία για την κατάσταση της υγείας της, η ίδια η σπουδαία ηθοποιός επικοινώνησε με το MEGA και ξεκαθάρισε πως η εισαγωγή της στο νοσοκομείο έγινε λόγω πτώσης και όχι επειδή κινδύνευσε η ζωή της. Από το ατύχημα υπέστη κάκωση στο αριστερό ισχίο, κάταγμα στο πόδι και κάταγμα σε πλευρό κοντά στον πνεύμονα.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες που έχουν μεταδοθεί, η Μάρω Κοντού παραμένει σε δωμάτιο της καρδιολογικής κλινικής και όχι σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, όπως είχε ακουστεί αρχικά. Οι γιατροί παρακολουθούν καθημερινά την πορεία της υγείας της και επαναξιολογούν την κατάστασή της, προκειμένου να αποφασίσουν τα επόμενα βήματα. Μέχρι στιγμής, δεν έχει κριθεί αναγκαία χειρουργική επέμβαση για το ισχίο, με την αντιμετώπιση να γίνεται συντηρητικά και με φαρμακευτική αγωγή.

Ο λόγος που δεν παίρνει άμεσα εξιτήριο συνδέεται με το γεγονός ότι η αποκατάσταση σε μια τέτοια ηλικία χρειάζεται χρόνο, προσοχή και συνεχή ιατρική παρακολούθηση. Η ηθοποιός έκλεισε τα 92 της χρόνια στις 21 Ιουνίου, ενώ βρισκόταν ακόμη στο νοσοκομείο, κάτι που κάνει τους γιατρούς ακόμη πιο προσεκτικούς με την πορεία της ανάρρωσής της.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως δεν υπάρχει προς το παρόν σαφής «ορίζοντας» για εξιτήριο. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι γιατροί θέλουν να βεβαιωθούν πως η κατάστασή της είναι σταθερή, ότι ο πόνος και τα τραύματα ελέγχονται, και ότι μπορεί να συνεχίσει με ασφάλεια την αποκατάστασή της εκτός νοσοκομείου. Η πλήρης ανάρρωση, πάντως, δεν αναμένεται να είναι άμεση, καθώς τέτοιου είδους τραυματισμοί απαιτούν αρκετές ημέρες, ίσως και περισσότερο χρόνο, μέχρι να υποχωρήσουν πλήρως οι ενοχλήσεις και να μπορεί η ίδια να κινηθεί με μεγαλύτερη άνεση.

Το βέβαιο είναι πως η Μάρω Κοντού έχει στο πλευρό της γιατρούς, νοσηλευτές και ανθρώπους που την αγαπούν, ενώ οι επισκέψεις παραμένουν περιορισμένες ώστε να διασφαλιστεί η ηρεμία της. Μέχρι να υπάρξει νεότερη επίσημη ενημέρωση, το μόνο ασφαλές συμπέρασμα είναι ότι η παραμονή της στο νοσοκομείο γίνεται για λόγους πρόληψης, σταθεροποίησης και σωστής αποκατάστασης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ