Μάρω Κοντού: Παραμένει για 9η μέρα στο «Αττικόν»-Η σκληρή αλήθεια για την εντατική και το χειρουργείο

Στο νοσοκομείο «Αττικόν» εξακολουθεί να νοσηλεύεται η Μάρω Κοντού, εννέα ημέρες μετά την πτώση που είχε μέσα στο σπίτι της και η οποία προκάλεσε σοβαρό τραυματισμό. Η αγαπημένη ηθοποιός παραμένει υπό συνεχή ιατρική παρακολούθηση, με τους γιατρούς να αξιολογούν καθημερινά την πορεία της υγείας της.

Το ατύχημα είχε ως συνέπεια να υποστεί κάταγμα σε πλευρό και κάκωση στο ισχίο, τραυματισμοί που οδήγησαν στην εισαγωγή και παραμονή της στο νοσοκομείο.

Νεότερες πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας της μετέφερε ο Τάσος Τεργιάκης μέσα από την εκπομπή «Το Πρωινό», βάζοντας τέλος στις φήμες που κυκλοφόρησαν σχετικά με νοσηλεία της σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.


«Η Μάρω Κοντού δεν βρίσκεται στη ΜΕΘ αλλά στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί επανεκτιμούν καθημερινά την κατάστασή της, ώστε να αποφασίσουν ποια είναι η καλύτερη αντιμετώπιση. Ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή και προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία για εξιτήριο», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, δεν έχει χρειαστεί να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση, καθώς οι γιατροί αντιμετωπίζουν τους τραυματισμούς της συντηρητικά, με φαρμακευτική αγωγή και στενή παρακολούθηση.

«Δεν έχει κάνει χειρουργείο. Τα τραύματά της αντιμετωπίζονται με φάρμακα, ενώ τις τελευταίες ημέρες δέχεται επισκέψεις μόνο από λίγα και πολύ κοντινά της πρόσωπα», σημείωσε ο δημοσιογράφος.

Οι θεράποντες ιατροί παραμένουν επιφυλακτικοί και συνεχίζουν να παρακολουθούν προσεκτικά την ανταπόκριση της ηθοποιού στη θεραπεία, δίνοντας προτεραιότητα στην πλήρη σταθεροποίηση της κατάστασής της πριν ληφθεί οποιαδήποτε απόφαση για την αποχώρησή της από το νοσοκομείο.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ