O Βερύκιος ξεσκεπάζει Αρναούτογλου – Λιάγκα: «Επίτηδες τα κάνουν οι παλιόγεροι. Βάλτε μυαλό, γεράσατε!»

Ο Δήμος Βερύκιος παραχώρησε δηλώσεις στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι», όπου μίλησε με το χαρακτηριστικό του ύφος για το τηλεοπτικό του μέλλον, τη θέση του στο Happy Day, αλλά και για την αντιπαράθεση ανάμεσα στον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τον Γιώργο Λιάγκα.

Αναφερόμενος στο ενδεχόμενο να συνεχίσει τη συνεργασία του με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή, απάντησε με χιούμορ: «Όπου πάει η Σταματίνα. Αν με πνίξει στον δρόμο…».

«Όλοι είμαστε αναλώσιμοι»

Στη συνέχεια, ο δημοσιογράφος στάθηκε στη διαδρομή του στον Alpha, υπενθυμίζοντας ότι βρίσκεται στον σταθμό από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του.

«Έχω μια μόνιμη σχέση από την πρώτη ημέρα που λειτούργησε ο Alpha, γιατί ήμουν ένας ταπεινός προλετάριος», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, σχολίασε τη φύση του τηλεοπτικού χώρου, επισημαίνοντας ότι κανείς δεν μπορεί να θεωρεί δεδομένη τη θέση του.

«Ένα πράγμα δεν καταλαβαίνουμε εμείς που είμαστε μπροστά από τις κάμερες: ότι δεν έχουμε καμία μονιμότητα. Ανά πάσα στιγμή, στον βάρβαρο καπιταλισμό, μπορούμε να βρεθούμε εκτός στέγης. Όλοι είμαστε αναλώσιμοι», είπε.

Η τοποθέτησή του για Αρναούτογλου και Λιάγκα

Ο Δήμος Βερύκιος κλήθηκε να σχολιάσει και τη δημόσια αντιπαράθεση του Γρηγόρη Αρναούτογλου με τον Γιώργο Λιάγκα, επιλέγοντας να αντιμετωπίσει το θέμα με χιουμοριστική διάθεση.

«Αγαπιούνται, επίτηδες τα κάνουν οι παλιόγεροι. Γεράσατε, βρε, βάλτε μυαλό! Σωστά αυτά που είπε ο Αρναούτογλου», σχολίασε.

Κλείνοντας, ξεκαθάρισε πως δεν θα είχε κανέναν ενδοιασμό να συνεργαστεί επαγγελματικά και με τους δύο παρουσιαστές.

«Και με τους δύο θα συνεργαζόμουν. Τα ετερώνυμα έλκονται», ανέφερε.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ