Σε απόγνωση ο Αβραμόπουλος: «Θα αυτοκτονήσω εάν προφυλακιστώ!»-Οι εξηγήσεις του για τις κακουργηματικές κατηγορίες

Σύμφωνα με πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος επιχειρεί να δώσει τη δική του εκδοχή για τις σοβαρές κατηγορίες που αντιμετωπίζει, απορρίπτοντας κάθε εμπλοκή του σε παράνομες ενέργειες και κάνοντας λόγο για πολιτικές σκοπιμότητες πίσω από την υπόθεση, φτάνοντας στο σημείο να λέει δεξιά και αριστερά σε φιλικές παρέες, ότι «θα αυτοκτονήσει εάν προφυλακιστεί» σύμφωνα με το Edolio5.gr

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο πρώην Επίτροπος και υπουργός φέρεται να υποστηρίζει σε συνομιλίες με πρόσωπα του περιβάλλοντός του ότι η υπόθεση έχει πολιτικό υπόβαθρο, ενώ εμφανίζεται ιδιαίτερα ενοχλημένος από τις τελευταίες εξελίξεις.

Την ίδια στιγμή, ερωτήματα προκαλεί το γεγονός ότι δεν παρουσιάστηκε δύο φορές ενώπιον των βελγικών αρχών, θεωρώντας, σύμφωνα με όσα υποστηρίζει, πως δεν υπήρχε υποχρέωση να το πράξει. Οι εξελίξεις αυτές έρχονται να επιβαρύνουν ακόμη περισσότερο την πολιτική του εικόνα, σε μια υπόθεση που συνεχίζει να προκαλεί έντονες συζητήσεις.

Πάμε να δούμε τι δήλωσε σήμερα ο Αβραμόπουλος

Μιλώντας στην εκπομπή «Σήμερα» του ΣΚΑΪ, ο Δημήτρης Αβραμόπουλος ανέφερε πως συμμετείχε ως τιμητικό μέλος σε διεθνές φόρουμ, λαμβάνοντας αμοιβή 5.000 ευρώ μηνιαίως, η οποία –όπως τόνισε– δηλωνόταν κανονικά στις ελληνικές φορολογικές αρχές.

«Είναι δυνατόν να υπάρχει μίζα η οποία δηλώνεται και φορολογείται;» διερωτήθηκε, απορρίπτοντας κατηγορηματικά οποιονδήποτε υπαινιγμό περί παράνομης χρηματοδότησης.

Αναφερόμενος στην Εύα Καϊλή, υποστήριξε ότι δεν υπήρχε καμία θεσμική ή άλλη σύνδεση μεταξύ τους στο πλαίσιο της συγκεκριμένης υπόθεσης.

«Η κυρία Καϊλή ήταν ευρωβουλευτής, καμία σχέση με εμένα. Άλλο Επιτροπή, άλλο Ευρωκοινοβούλιο», σημείωσε, διαψεύδοντας παράλληλα ότι συμμετείχε σε ταξίδι που φέρεται να είχε οργανώσει ο Αντόνιο Παντσέρι.

Σχετικά με το ζήτημα της βίζας προς το Κατάρ, τόνισε πως ουδέποτε εγκρίθηκε με δική του υπογραφή.

«Δεν δόθηκε τελικά η βίζα. Και με υπογραφή δική μου δεν δόθηκε», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, χαρακτήρισε αβάσιμες τις πληροφορίες περί ευρωπαϊκού εντάλματος, υποστηρίζοντας ότι η υπόθεση είχε ήδη εξεταστεί από τα αρμόδια όργανα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, τα οποία είχαν κρίνει νόμιμες τις ενέργειές του.

«Πριν από δύο χρόνια είχε διερευνηθεί η υπόθεση και είχαν έρθει οι απαντήσεις από την Επιτροπή που έλεγαν ότι ο κύριος Αβραμόπουλος τα έκανε πολύ καλά», δήλωσε.

 «Δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά»

Ιδιαίτερα αιχμηρός εμφανίστηκε στη συνέχεια των δηλώσεών του, υποστηρίζοντας πως η υπόθεση επανήλθε χωρίς να ληφθούν υπόψη στοιχεία που είχαν ήδη εξεταστεί στο παρελθόν.

«Πληρωνόμουν γιατί μου το ενέκρινε η κυρία φον ντερ Λάιεν με υπογραφή της. Δεν είναι ευρωπαϊκό ένταλμα, είναι της βελγικής αστυνομίας. Εγώ είπα να αρθεί η ασυλία μου, δεν φοβάμαι τίποτα», ανέφερε, προσθέτοντας ότι θεωρεί πως η διαδικασία που ακολουθήθηκε ήταν λανθασμένη.

Σε έντονο ύφος δήλωσε ακόμη:

«Δεν απολογούμαι σε κανέναν κερατά. Αυτά που σας είπα είναι στοιχεία, είναι έγγραφα».

Ο Δημήτρης Αβραμόπουλος υποστήριξε επίσης πως δεν είχε καμία ενημέρωση για την ύπαρξη του εντάλματος πριν αυτό δημοσιοποιηθεί.

«Το είχε ο κύριος Χρυσοχοΐδης στο συρτάρι του για δύο-τρεις μέρες και τουλάχιστον εμένα δεν με ενημέρωσε. Ενημέρωσε τον πρωθυπουργό και καλά έκανε. Εγώ δεν ήξερα τίποτα», δήλωσε.

Παράλληλα, επανέλαβε πως επιθυμεί την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης, ζητώντας να αρθεί η ασυλία του ώστε να ξεκαθαρίσει πλήρως το τοπίο γύρω από το όνομά του.

Dimitris AVRAMOPOULOS, Commissioner for Migration, Home Affairs and Citizenship in plenary session

Για το εάν θα είναι υποψήφιος στις εκλογές

Ερωτηθείς για το πολιτικό του μέλλον, άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να είναι εκ νέου υποψήφιος στις επόμενες εκλογές.

«Αυτό θα το δούμε. Το τι θα κάνω εγώ είναι δικό μου θέμα. Αν κρίνω ότι θα πρέπει να κατέβω, θα κατέβω», ανέφερε.

Παράλληλα, απέκλεισε τα σενάρια περί συνεργασίας με άλλο πολιτικό φορέα ή προσέγγισης από τον Αντώνη Σαμαρά.

«Έχω κόμμα, θα είμαι και στο μέλλον εκεί. Δεν μου έχει γίνει κάποια προσέγγιση. Ο κ. Σαμαράς έχει ακολουθήσει τη δική του πορεία», είπε χαρακτηριστικά.

Πηγές του υπ. Προστασίας του Πολίτη για Αβραμόπουλο

Απάντηση στις αιχμές του πρώην Επιτρόπου έδωσαν πηγές του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη, οι οποίες υπογράμμισαν ότι το Ευρωπαϊκό Ένταλμα Σύλληψης διαβιβάστηκε εντός 24 ωρών στον αρμόδιο Εισαγγελέα Εφετών Αθηνών.

Όπως επισημαίνουν, η Ελληνική Αστυνομία ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες, όπως συμβαίνει σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση εφαρμογής ευρωπαϊκού εντάλματος.

Παράλληλα, τονίζουν ότι κανένας πολίτης δεν απολαμβάνει προνομιακής μεταχείρισης και ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες λειτουργούν με απόλυτο σεβασμό στην ελληνική και ευρωπαϊκή νομοθεσία, καθώς και στις κατευθύνσεις των δικαστικών αρχών.

Οι ίδιες πηγές ξεκαθαρίζουν ότι η αρμόδια Εισαγγελία για θέματα του συστήματος SIRENE υπάγεται στην Εισαγγελία Εφετών Αθηνών, η οποία είναι υπεύθυνη για τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Ενταλμάτων Σύλληψης και τη διαβίβαση πληροφοριών μέσω του Συστήματος Πληροφοριών Σένγκεν (SIS).

Πηγή: Toedolio5.gr

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ