Σχεδόν έτοιμο το μνήμα της Γωγώς: Ετοιμάζεται το Μεσολόγγι για το 40ήμερο μνημόσυνο-Πως θα γίνει η τελετή

Από την Άννα Πεφάνη

Βαρύ παραμένει το κλίμα στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, λίγες εβδομάδες μετά τον θάνατο της Γωγώς Μαστροκώστα, με την οικογένεια και τους στενούς της ανθρώπους να προετοιμάζονται πλέον για το 40ήμερο μνημόσυνο που αναμένεται να τελεστεί σε στενό και ιδιαίτερα φορτισμένο κύκλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες από ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στην οικογένεια, οι τελευταίες εργασίες στο μνήμα της έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί στο εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου στο Ευηνοχώρι, εκεί όπου η ίδια οδηγήθηκε στην τελευταία της κατοικία μετά την εξόδιο ακολουθία στο Ελληνικό. Η περιοχή έχει γεμίσει λουλούδια, στεφάνια και καντήλια που δεν έχουν σβήσει ούτε μία ημέρα από τότε που έφυγε από τη ζωή η αγαπημένη γυμνάστρια και επιχειρηματίας.

Η Γωγώ Μαστροκώστα έφυγε από τη ζωή στις 25 Μαΐου 2026, μετά από πολυετή μάχη με τον καρκίνο, σκορπίζοντας θλίψη όχι μόνο στην οικογένειά της αλλά και σε ολόκληρο τον καλλιτεχνικό και αθλητικό κόσμο. Η κηδεία της πραγματοποιήθηκε στον Ιερό Ναό Αγίας Τριάδος στο Ελληνικό, ενώ η ταφή έγινε στο Ευηνοχώρι Μεσολογγίου, τόπο καταγωγής της.

Η επιθυμία της οικογένειας για μια ήσυχη τελετή

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως ο Τραϊανός Δέλλας και η κόρη τους, Βικτώρια, θέλουν το 40ήμερο μνημόσυνο να πραγματοποιηθεί μακριά από κάμερες και έντονη δημοσιότητα. Στόχος τους είναι να τιμήσουν τη μνήμη της Γωγώς με ηρεμία, παρουσία μόνο συγγενών, στενών φίλων και λίγων ανθρώπων που στάθηκαν πραγματικά δίπλα της όλα αυτά τα χρόνια της δύσκολης μάχης.

Κάτοικοι της περιοχής λένε πως στο Ευηνοχώρι επικρατεί ακόμη συγκίνηση, καθώς η Γωγώ δεν είχε κόψει ποτέ τους δεσμούς της με τον τόπο καταγωγής της. Επισκεπτόταν συχνά το εξωκλήσι του Αγίου Γεωργίου μαζί με τον σύζυγό της και θεωρούσε το Μεσολόγγι «καταφύγιο» από τη δημοσιότητα της Αθήνας.

Το μνήμα που συγκινεί όσους το επισκέπτονται  το μνήμα της Γωγώς

Άνθρωποι που έχουν βρεθεί στο κοιμητήριο τις τελευταίες ημέρες περιγράφουν ένα μνήμα γεμάτο λευκά λουλούδια, εικόνες και προσωπικά μηνύματα. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που ταξιδεύουν από την Αθήνα μόνο και μόνο για να αφήσουν ένα κερί στη μνήμη της.

Η οικογένεια φέρεται να έχει ζητήσει αντί στεφάνων και στο 40ήμερο μνημόσυνο να στηριχθεί το Ίδρυμα «Φλόγα», συνεχίζοντας την επιθυμία που είχε εκφραστεί και στην κηδεία της.

Την ίδια ώρα, όσοι γνώριζαν προσωπικά τη Γωγώ Μαστροκώστα μιλούν για μια γυναίκα που πάλεψε μέχρι τέλους με αξιοπρέπεια, χωρίς ποτέ να χάσει τη δύναμη και το χαμόγελό της. Το 40ήμερο μνημόσυνο αναμένεται να αποτελέσει ακόμη μία δύσκολη στιγμή για τον Τραϊανό Δέλλα και τη Βικτώρια, που προσπαθούν ακόμη να διαχειριστούν την τεράστια απώλεια.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ