Μαρίνα Σάττι: Κυνηγητό με τις κάμερες-Τι απαντά στην αγωγή των 30.000 ευρώ από την Στέλλα Μπεζαντάκου

Η Μαρίνα Σάττι έδωσε το «παρών» στο Ηρώδειο, όπου τη συνάντησε η κάμερα της εκπομπής «Το Πρωινό». Οι δημοσιογράφοι επιχείρησαν να αποσπάσουν ένα σχόλιο από την τραγουδίστρια σχετικά με τη δικαστική διαμάχη που έχει προκύψει με τη Στέλλα Μπεζαντάκου, η οποία διεκδικεί αποζημίωση ύψους 30.000 ευρώ, επικαλούμενη προσβολή πνευματικής ιδιοκτησίας, συγγενικών δικαιωμάτων και προσωπικότητας.


Όπως φάνηκε στο σχετικό βίντεο που προβλήθηκε στον αέρα του ΑΝΤ1, η Μαρίνα Σάττι αποχώρησε από τον χώρο χωρίς να επιθυμεί να προχωρήσει σε δηλώσεις. Παρά τις επίμονες ερωτήσεις των δημοσιογράφων, η γνωστή καλλιτέχνιδα διατήρησε σιγή ιχθύος, αποφεύγοντας να σχολιάσει την υπόθεση.


Συνοδευόμενη από συνεργάτες της, προσπάθησε να κινηθεί διακριτικά προς την έξοδο, ενώ όταν δέχθηκε ερώτηση για τη δικαστική αντιπαράθεση με τη Στέλλα Μπεζαντάκου, επέλεξε να μην απαντήσει και αποχώρησε χωρίς να κάνει οποιαδήποτε τοποθέτηση.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ